søndag den 10. april 2016

En vild uge og mere garn

Det har været en vild uge mht. arbejde, så der er ikke blevet strikket så meget. Der er blevet spekuleret. Jeg kan ikke løfte sløret for så meget endnu, men jeg tror, at det bliver godt.

Midt i spekulationer og tankemylder kunne jeg se, at jeg havde fået købt for lidt garn til Dicte i den lange version (Suveræn Strik af Lene Holme Samsøe), så jeg måtte lige købe mere garn.


Nu er der i hvert fald nok garn, og så skal man jo have så meget, at fragten er gratis, så der røg lige lidt ekstra i kurven... Så nu må jeg hellere have gang i strikkepindene.

Indtil videre ser det således ud. Jeg er godt tilfreds, og på p 6,5 går det okay hurtigt også.


Sofaen er indtaget, DVD igangsat, og strikkepindene er klar. Sæt i gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar