torsdag den 12. maj 2016

Nysat stensætning og grønt på pindene

Takket være min søde far har vi nu en superflot stensætning på terrassen og plads til gæster. Vi er så glade og taknemmelige - det er blevet så godt. Se selv - beklager billedkvaliteten - solen drillede mig.


Til højre i billedet ses en bunke sten, for nedenunder er der et brøndrør, som skal fungere som ølkøler. Nu skal der bare laves hejseværk og låg, så vi kan fylde op, når sommeren forhåbentlig kommer.

På pindene går det rundt og rundt i grønt - ældstemand skal have en sømandsbluse. Spændt på resultatet, men indtil videre er det ret på ret på ret, indtil der skal strikkes sømandsbobler. 


Den er i lidt tyndere bomuld, end jeg ellers bruger til mine uldforskrækkede drenge, men det gør den kun mere anvendelig, tænker jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar