torsdag den 10. november 2016

Tog tyren ved hornene...

...og blev færdig med yngstemands Halloween-trøje. Halskanten taler vi ikke om. Ssshhh - jeg ved det godt, men hvis vi ikke siger det højt, så kan jeg lade som om, at jeg slet ikke behøver at gøre noget ved det faktum, at den er svær at få over hovedet.


Denne gang ville yngstemand gerne stå model,og han beholdte den på til sengetid, så helt skidt er det ikke.

Min mor har været på Fanø til strikkefestivalen og var så skøn at tage et strikkekit uden opskrift med hjem til mig. Kittet er til et skyggesjal, og jeg er så spændt på det færdige resultat, så jeg strikker striber, så det er en lyst. Det er slet ikke til at holde igen, for jeg skal jo se, hvordan det ser ud, når de glatstrikkede striber skifter farve. 


Det er svært at se på billedet, men det mørke garn i blå og grå nuancer giver en virkelig fed effekt. Og nu tilbage til striberne - der skal strikkes mange flere :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar