søndag den 15. januar 2017

Småt, men godt

Jeg strikker fortsat småt. Forsøgte mig med at starte på en trøje. Der var fejl i opskriften, som jeg ikke lige var opmærksom på, og så måtte jeg jo pille op igen. Regner med, at det er tegn på, at jeg stadig skal nørkle småt, og det gør jeg så.

Ældstemand har fået et par nye halvvanter i vævestrik, så der kan spilles Pokemon Go i kulden. Yngstemand vil gerne have en rød ribhue, for sådan en har storebror i blåt og hvidt stribegarn. Alt dette mens jeg varmer op til et lidt større projekt. 


Og så har jeg fået vasket og blokket skyggesjalet, og sikke en forskel. Det er blevet så godt, hvis jeg selv skal sige det.


Jeg har 2 muligheder til næste projekt - det ene kræver garnindkøb og det andet har jeg garn til... Overvejer mens jeg strikker 4 ret og 2 vrang rundt og rundt til yngstemands røde hue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar