onsdag den 3. januar 2018

Overhalet af virkeligheden

November og december er fløjet af sted, og jeg blev vist overhalet af virkeligheden. Der har været knald på både hjemme og på job, så overskuddet har ikke været så stort, men nu skriver vi jo 2018, og så vil jeg forsøge at få blogget lidt mere.

Strikkepinde og hæklenål har dog ikke stået helt stille, og der er blevet produceret lidt af hvert.

Tørklæde til mig, vanter til niecen og en hæklet nisse

Hæklet hue, en fåret hue og lidt babysokker og -vanter
Lige nu strikker jeg på denne - men jeg kommer nok til at mangle garn, så skal have sendt en bøn til leverandøren. Så krydser jeg fingre for, at der stadig er mere tilbage fra samme parti, da der ellers godt kan være farveforskel, når man strikker ensfarvet. Garnet kommer herfra og er i en smuk lavendelfarve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar