mandag den 18. februar 2019

Jeg strikker - tiden flyver

De sidste uger har været supertravle. Fødselsdage, arbejde, sygdom, kobberbryllup og en hel masse andet har lagt beslag på tiden, som jo ikke står stille. Det gør strikkepindene heller ikke -  heldigvis. Ellers er jeg bange for, at det kommer til at gå ud over mit mentale helbred :-).

En rigtig pigesweater er på pindene, og mon ikke den bliver god i det tidlige forår. Det satser jeg på. 

Påskegenser fra Klompelompe
Det er også blevet til et par lune bukser til yngsteniecen, og så er der indkøbt en god sæk garn til dette års projekter. Jeg kan dog ikke udelukke, at der kan blive indkøbt yderligere, og garn må man ikke gå ned på :-).


Kan næsten ikke vente med at komme i gang med næste projekt - det bliver så godt :-D.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar