torsdag den 28. januar 2016

Tungen lige i munden

Det går fremad med yngstemands trøje trods lidt turbulens pga. sygdom herhjemme, men jeg er fortrøstningsfuld - det går nok alt sammen.

Indtil videre er jeg stadig helt tosset med farvekombinationen, og den unge mand er heldigvis også godt tilfreds.



Nu håber jeg bare, at der er garn nok... 

Og så er denne landet på matriklen. 


Jeg vil gerne sy lidt mere, uden at det bliver helt vildt avanceret, men enkelt og flot. Jeg har læst og bladret lidt, og jeg er vild med modellerne og Tillys måde at forklare tingene på. Der er noget, som jeg vil gøre anderledes, men ellers er det ret nemt at forstå. Ellers er jeg sikker på, at min mor ville kunne hjælpe mig videre - hun er en haj til at sy. 

Nu skal jeg bare have planlagt stofindkøb - måske i vinterferien, hvor drengene er hos min mor og far.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar