fredag den 8. januar 2016

Velkommen til

Jeg har længe gerne villet blogge, og nu kaster jeg mig ud i det.

Strikkepuslerier er meget sigende for bloggens indhold - jeg strikker og er dybt afhængig. Jeg har nærmest altid gang i noget, der involverer garn og pinde og en sjælden gang imellem hæklenål. Jeg forsøger mig også med symaskinen, men strik er det primære.

Jeg er gift og har 2 drenge på 5 og 7 år og er baseret i Midtjylland, hvis vi lige skal have det på plads også.

Og hvad har jeg så gang i... Jeg er i gang med en storesøstertrøje til genboens datter, som bliver storesøster om kort tid. 

Jeg har brugt lidt tid i juleferien på at rydde op i mit garnlager og faldt over 5 nøgler Drops BabyAlpaca Silk, og 3 af dem blev dedikeret til dette projekt.


Jeg er godt i gang med ærme nr. 2, og så skal det hele samles, og så er det bare i gang med bærestykket. Den kradser med garanti ikke, så jeg håber, at den unge dame på snart 3 år synes, at det er noget.

Pt. nyder jeg, at det er blevet lidt vinter i Danmark, og der er også kommet lidt sne. Det er skønt at kunne lufte uldtrøjerne og pakke vores 2 drenge ind i hjemmestrik - dog bomuldsblanding, da uld altså kradser, uanset hvor blød en version det er... Suk. Men vanter, huer, sokker og veste uden på tøjet kan gå an.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar