onsdag den 7. september 2016

Elefanten uden navn

I øjeblikket har jeg rigtig travlt på job, og det er jo skønt, når jeg har efterspurgt flere opgaver. Det tager bare lige lidt længere tid at komme op i gear, end jeg havde forventet. Tålmodighed er en dyd, så jeg håber på, at jeg snart føler, at jeg er med frem for at halse lidt bagefter hele tiden. Det er anstrengende i længden.

Og nu til nørkleriet - elefanten til Nicoline er færdig - den har endnu ikke noget navn, for det skal den unge dame bestemme. Håber, at hun er tilfreds med resultatet.


Vores frugttræer i haven bugner, så jeg har samlet æbler og blommer i stor stil. De blå blommer er væk, men der er lidt af de rødgule endnu.


Der er æbler i massevis, og yngstemand gør sit bedste for at få dem spist, men jeg må nok indrømme, at nogen af dem nok når at gå til. Vi kunne nok levere æbler til det meste kvarteret, hvis det skulle være :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar