fredag den 24. februar 2017

Stryta og striber

Der har været lidt tavshed på bloggen pga. vinterferie og masser af aktiviteter her i ugen. Det har været skønt med nogle dage fri i sommerhus med svigerfamilien og masser af fødselsdage. Min niece er blevet 1 år - huhej hvor det går.

Den islandske sweater, Stryta er færdig og afleveret til modtager, som heldigvis var godt tilfreds. Som I kan se, så passede den også. Dog var jeg lidt i tvivl et øjeblik, da jeg havde vasket den i koldt vand - den blev kæmpestor. Jeg sank en klump og puttede den i vaskemaskinen på 30 grader uldprogram, og så var størrelsen straks mere passende.


Nu har jeg gang i flere striber - denne gang Asta fra Yndingsstrik 3. Det er 2. forsøg, da jeg første gang havde overset, at der var en fejl i opskriften. Heldigvis var rettelsen at finde på Önlings hjemmeside, og nu ser det lige pludselig mere rigtigt ud.


Dog får jeg ikke strikket så meget denne fredag aften, da den skal tilbringes sammen med mødrene i yngstemands klasse. Vi skal på italiensk restaurant, og der kan også blive plads til et glas vin eller to, da jeg og en anden mor tager bussen :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar