lørdag den 4. marts 2017

Sofahygge

Som du nok har regnet ud, er jeg helt og aldeles afhængig af at nørkle, så derfor er denne lørdag eftermiddag særlig god. Der er sofahygge til mor med film, håndarbejdshæfter og strikketøj. 



Vi småskranter lidt allesammen med noget forkølelse og træthed, og så kan man lige så godt lægge sig fladt ned og holde aktivitetsniveauet nede. 

Dog er det blevet til en tur på biblioteket og i Fakta. Aftensmaden er totalt politisk ukorrekt, for menuen står på pandekager med jordbærmarmelade og sukker. Der var nemlig vist noget med, at det for nylig var international pandekagedag - det fejrer vi så bare i dag.

Jeg strikker stadig på Asta. Jeg er dog ikke fuldstændig strikkemonogam.


Jeg har nemlig den her idé om, at mit absolut veludstyrede lager også skal nedbringes, og så går det jo ikke helt hurtigt nok, når man kun har gang i et projekt. Derfor får jeg også nørklet lidt små projekter, som med tiden skal fylde en æske med ting, som kan bruges til gaver eller doneres til et godt formål, eks. Mødrehjælpen. Indtil videre er det blevet til en hue og et par babysokker.


Lige nu har Asta min opmærksomhed, da jeg lige skal have kigget på lageret, så jeg kan se, hvad der er at gøre med. Jeg har en idé om, at det skal være en lusekofte str. 1 år - lageret dikterer dog, om det kan lade sig gøre. Vi får se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar