mandag den 13. marts 2017

Forårsfornemmelser

Til trods for at husstanden stadig er påvirket af en ondsindet forkølelse med host, nys, øm hals og snot i lange baner, så kan vi ikke komme udenom, at foråret er her. 

I går var jeg i haven, hvor der var smukke tegn på forår, både erantis og krokus i fuld flor. Der var masser af knopper på grenene, og græsset er ved at rejse sig gennem mosset, som der p.t. er mest af. Det var skønt at være ude et par timer uden at være pakket ind som en mumie. Selv solen tittede frem. Sankthans-urten blev klippet ned, og der er allerede nye skud på vej. Jeg håber på, at vi får fint vejr i weekenden igen, så yngstemands ønske om et bål kan efterkommes.

Der bliver dog også strikket - Asta er godt på vej, og jeg mangler kun lidt på ærme nr. 2. Billedet er dog taget, da jeg var næsten færdig med det første ærme.


Jeg er godt tilfreds med resultatet indtil videre, og måske kan den bruges, når vinterjakken er lidt for meget, og ingen jakke er for lidt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar