mandag den 10. april 2017

Av min hånd

En tur med kosten på fliserne fik en sene i min højre hånd til at værke, og lægen har beordret ro. Jeg kan dog strikke - bare ikke så længe ad gangen. Og det er temmelig frustrerende, når man nu har påskeferie og tid til at nørkle...

Jeg får strikket lidt på sommerblusen - det går langsomt fremad.


Jeg forsøger at have fokus på det, jeg kan uden kontant afregning med en smertende hånd. Gulvvask og fejearbejde er udelukket, så det må mand og børn klare. 

Jeg kan løbe, og jeg har løbet 5 km i dag, og det er virkelig længe siden, at jeg har prøvet det sidst. Jeg var helt høj bagefter, så lidt optur er der da. 

I morgen skal græsplænen have en omgang gødning - det forventer jeg også er uden udfordringer i forhold til hånden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar