tirsdag den 19. januar 2021

Tandlægebesøg og små glæder

Hen over julen har jeg haft ondt i tænderne on/off, og i sidste uge kapitulerede jeg og ringede til tandlægen. De, der kender mig, ved, at jeg ikke bryder mig om at skulle til tandlæge. Men det blev bare ikke bedre, og jeg var nok mere bekymret for, at det skulle blive værre og værre. 

Det var godt, jeg kom af sted - jeg havde revner i 2 tænder, som skulle fikses. Jeg skal derind igen på fredag, og så bliver det forhåbentlig bedre derfra. Det bliver lidt dyrt - det er der bare ikke noget at gøre ved - det skal jo ordnes. 

Når det så er sagt, så har der også været masser af lyspunkter. I weekenden fik drengene kælket og kælket - så meget, at der blev slidt hul i yngstemands bobslæde. Jagten på en ny er sat ind, for tænk nu hvis der kom sne igen. 

Kælkebakken

Vi fandt også vores første geocache ved Gødvad Kirke - det var supersjovt og hyggeligt.

Gødvad Kirke

Efter kælketuren lørdag fik vi bagt chokoladecookies, og så var det tid til te, cookies og strikketøj foran "pejsen". Det var tiltrængt, da vi var blevet noget afkølede.

Tetid

Søndag tog drengene på kælkebakken igen, og jeg nød et par timer helt for mig selv. Det får man ikke meget af i disse tider, så det var yderst værdsat. Te, strikketøj og lydbog blev kørt i stilling. Ikke dårligt.


Og nu er det vist tid til en strikkestund i selskab med ældstesøn. Yngstesøn og mand er ude at blive luftet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar