tirsdag den 26. januar 2021

Hverdagsliv og trummerum

Efter nogle travle uger på jobbet er der igen lidt luft at gøre godt med, og jeg bemærker, at det gør godt at puste lidt ud. Indbakken har fået en overhaling, og jeg samler trådene på flere fronter.

For noget tid siden blev jeg færdig med denne romper str. 1 år, og nu mangler den blot at få sat mærke på med størrelse og vaskeanvisning - endnu en løs ende, som jeg regner med at fikse snarest. 

Babyromper

Romperen skal derefter i min kasse med hjemmegjorte ting til små poder. Når kassen er fuld, og der ikke er nogen, der skal have en barselsgave, så afleverer jeg kassen hos Mødrehjælpen. Jeg har dermed en undskyldning for at strikke småt af alle mine rester. Ikke dårligt.

Mødrehjælpskassen

Der strikkes fortsat på kludetæppet, men der kommer også andre små projekter indimellem, når inspirationen lige kommer til mig. 

Påskeliljer på vej

Forårets komme er en realitet. Påskeliljerne er på vej op allerede, og hvor er det herligt. Jeg glæder mig til mere lys, luft og udeliv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar