tirsdag den 2. februar 2021

Må man godt ønske sig noget strikket...

... spørger min yngste søn med dådyrøjne og det hele en dag. 

Johh, siger jeg. Hvad kunne du godt tænke dig? 

Et par fingervanter.

Det kunne jeg naturligvis ikke stå for. Lige pludselig er han jo teenager, og så er mors hjemmestrik måske slet ikke sagen. 

Jeg tog fluks knægten med op til garnlageret, så der kunne blive udvalgt garn. Jeg fik meget specifikke instrukser på farveforløbet, og det kom der de her ud af. 

Oscars fingervanter

Der er også til en hue. Jeg har dog fået slået lidt for lidt masker op, så der må trevles op og prøves igen med flere masker, så han kan passe den.

Travlheden på jobbet sniger sig ind på mig igen. Det er kun godt, at der er noget at rive i, for så går tiden bedre, når man har nogle interessante opgaver. 

Yngstemand kan se frem til at komme i skole på mandag, mens ældstemand må blive hjemme lidt endnu. Vi tager det en dag ad gangen og glæder os over, at det går den rigtige vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar